5.05.2017

Aký je make-up od NYX?


Krásny piatok prajem! Dúfam, že sa tešíte na ďalší predlžený víkend a máte plno super plánov. Mňa čaká v sobotu svadba kamarátov, v nedeľu grilovačka a v pondelok snáď vstanem z postele. Tento mesiac mám v práci trochu viac pohodičky, pretože som na praxi na gynekológií. Mimochodom, zaujímal by Vás nejaký článok o mojej práci (prípadne nejaký iný typ článku)? V dnešnej recenzii som si zobrala na paškál opäť ďalší makeup. Tentokrát môj prvý od NYX Stay Matte but not flat



Keď som bola vo februári v Bratislave, šla som sa pozrieť do NYX obchodíku. Veľa som od toho nečakala, pretože vždy keď tam prídem, je to tam totálne vyrabované. Tentokrát som ale mala šťastie! Jedna z vecí, ktoré najradšej skúšam sú práve matujúce makeupy. SMBNT je tekutý makeup, ktorý neobsahuje oleje a je obohatený o minerály. Výrobca sľubuje plné krytie a matný finiš. 


SMBNT sa predáva v mäkkej plastovej tube, z ktorej sa pohodlne vytláča. V ponuke je oficiálne asi 30 odtieňov (nie všetky sa predávajú u nás), ja som si vybrala Light Beige. Je to svetlá béžová so žltým podtónom. Makeup má veľmi príjemnú krémovú textúru, ktorá sa veľmi dobre nanáša na pleť a úplne perfektne sa rozotiera. Rozumie si s flat top štetcom (Hakuro H50) aj s okrúhlym štetcom (RT Expert Face Brush). Na pleti vyzerá prirodzene, žiadna maska. Krytie je ozaj veľmi dobré, vyžaduje úplne minimálne použitie korektoru. 



Hneď po nanesení nie je pleť úplne matná a na dosiahnutie matného finišu je potrebné jednoznačne použiť púder. Tak, a teraz poďme k nevýhodám tohto makeupu. Matný finiš makeupu vydrží veľmi krátko. Po 3-4 hodinách sa pleť už dosť výrazne leskne, pričom sa mi neosvedčilo použitie púdru. Vhodnejšie je odsať nadbytočnú mastnotu pomocou matovacieho papierika. Bohužiaľ, je to potrebné opakovať niekoľkokrát denne. Okrem toho makeup počas dňa mierne oxiduje, ale nie je to žiadna veľká katastrofa. 


Takže v skratke: veľká paleta odtieňov, super konzistencia, skvelé krytie. Na druhej strane veľmi slabá matovacia schopnosť a oxidácia. Balenie v objeme 35ml kúpite za cca 10e. 

Skúšali ste už makeup od NYX? Aký makeup aktuálne používate? 

4 komentáre:

  1. podľa mňa žiaden makeup nezaručí zmatnenie pleti na celý deň...aspoň som taký ešte nenašla :) používam skôr lepšie púdre, ktoré zmatnejú pleť na dlhšiu dobu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na celý deň asi nie, ale napríklad Revlon Colorstay zvládne celý pracovný deň, čiže cca 8-9 hodín bez problémov a to lesknutie je len také mierne :) tento NYX som skúšala s kompaktným púdrom aj sypkým púdrom a efekt rovnaký. Lesklá pleť už po 4 hoďkách a ku koncu pracovného dňa už aj taký nepríjemný mastný pocit na pleti :/

      Odstrániť
  2. Matný efekt slibují skoro všechny makeupy co jsem zkoušela a hodně málo kdy se u mě dostaví :( Já mám teď matný makeup od Catrice, který je fajn.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorý? Od nich som makeup ešte nemala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017