Moji jarní (nielen) kozmetickí obľúbenci

5/08/2017 06:30:00 PM


Ahojte! Dúfam, že si užívate príjemný sviatočný a oddychový deň, hoci počasie nie je práve najpríjemnejšie. Dnes som pre Vás dala dokopy niekoľko produktov (nielen kozmetických), ktoré mi posledné dni robia radosť. Snažila som sa byť trochu viac kreatívna pri fotení a verím, že ďalšie flat lay fotky v budúcnosti sa mi budú dariť omnoho lepšie ako tento krát :). 


V posledných dňoch som sa opäť pustila do antistresových omaľovánok. Keďže ma najviac bavia rastlinné vzory, obľúbila som si omaľovánky od Johanny Basfordovej. Teraz momentálne je to Čarovný les. Kúpila som si aj nové fixky, takže maľovanie mi ide teraz jedna radosť. Opäť som sa po nejakom čase pustila do knihy Láska od Garyho Chapmana. Osobne mám veľkú averziu voči motivačným knihám a knihám o osobnostnom rozvoji, pretože si myslím, že prečítanie takej knihy bez osobného záujmu a angažovanosti nemá význam (a často ide o úplne bludy). Táto kniha je iná, v podstate pomáha so zavádzaním "životného štýlu lásky" prostredníctvom rozvíjania 7 vlastností milujúceho človeka (láskavosť, trpezlivosť, schopnosť odpúšťať, pokora, zdvorilosť, štedrosť a poctivosť). No a v poslednom čase ma z hudby veľmi zaujalo najmä CD Sorceress od Opeth


Vo fashion oblasti nejak mnoho noviniek nemám. Radosť som si urobila ružovými mokasínkami s včeličkou, ktoré ma postupne namotávali pomocou reklamy na FB. Veľmi sa teším, kedy sa počasie už konečne dostatočne umúdri a budem si ich môcť obuť aj von. Spomínala som Vám, že som trochu ako straka? Preto si cestu ku mne našiel aj tento ligotavý obal na mobil. Bohužiaľ, neide o práve najkvalitnejší kúsok a trochu z neho utekajú nitky (ktoré nechápem prečo tam sú), ale stále sa mi veľmi páči. Od kamošky som nedávno dostala Yankee Candle vosk vo vôni Pink Hibiscus, čo je príjemná ovocno-kvetinová vôňa a teším sa na jej pálenie. V oblasti doplnkov stále rada siahnem po folklórnych náušniciach a po kvetinovej ozdobe do vlasov. 


A poďme sa vrhnúť na kozmetiku. Nedávno sa v Lidli objavila letná limitovaná edícia telových produktov Cien Tropical Summer. Z celej ponuky som si vybrala dva kúsky - telové maslo s vôňou manga a hydratačnú penu na chodidlá. Ešte som ich nestihla poriadne otestovať, ale oba kúsky skvelo voňajú a celkom príjemne hydratujú. Podrobnejšiu recenziu čakajte v najbližších týždňoch (a zbehnite si ich kúpiť, kým ich ešte zoženiete). Veľmi príjemným kúskom je aj telový peeling Mojito od Saloos, ktorý som si zamilovala. Vonia ozaj úplne ako mojito - sladko, citrusovo a mätovo; dobre peelinguje pokožku a vďaka olejom v zložení ju aj vyživuje a zvláčňuje. 


V sprche mám síce aktuálne iný sprchový gél, ale veľmi sa teším na používanie tohto fialového z dielne Balea Dusche & Olperlen. Myslím, že ho doma už mám dlhšie a teda neviem, či je ešte dostupný. Je to verzia vo vôni černíc a kvetov a obsahuje v sebe olejové perličky, ktoré by mali pokožku zvláčňovať už počas sprchovania. Dám vedieť, ako si v tom počína. Z vôni teraz najčastejšie siaham po Gucci Flora Eau Fraiche, ktorej vôňa je mojím synonymom jari. A do tretice, mám aj nový očný gél. Siahla som po upokojujúcom géle Eyebright od Ziaja s provitamínom B5. Po dlhšom skúšaní Vám určite spíšem dojmy do recenzie. 


I♥Makeup Blushin Hearts, GOSH Lumi Drops, theBalm Hot Mama!

Čo si na jar a  lete veľmi užívam sú rozjasňujúce produkty. V zime ich používam striedmejšie, ale v teplom počasí sa s nimi rada vybláznim. Takými stálicami v mojom repertoári je srdiečková lícenka kombinovaná s rozjasovačom Blushing Hearts od I♥Makeup v nádhernom marhuľkovom/broskyňovom odtieni Peachy Pink Kisses. S tekutými produktmi sa síce ešte stále učím pracovať, ale nedám dopustiť na skvelé GOSH Lumi Drops v odtieni Vanilla. A nesmie tu samozrejme chýbať moja najobľúbenejšia lícenka zo všetkých. Krásna broskyňová a jemne trblietavá Hot Mama! od theBalm


Momentálne najobľúbenejší lak na nechty je od Rimmel z kolekcie Rita Ora v odtieni  My Grey. Ide o veľmi zaujímavý sivý odtieň, ktorý ma geniálnu výdrž. Aktuálne ho mám na nechtoch už deviaty deň, pričom som v sobotu naň pridala trblietavú vrstvu, lebo sme šli na svadbu a končeky sú ledva, ledva dotknuté. Obľúbila som si aj Jumbo Eye Pencil od NYX v odtieni Milk, ktorá sa mi osvedčila ako výborná báza pre práškové tiene. Podporuje ich pigmentáciu a predlžuje výdrž na oku. Poctivo testujem aj ďalšiu riasenku, tentokrát ide o Hypnose Doll Eyes od Lancome. Nebudem prezrádzať, ale myslím, že sa prebojuje do mojej riasenkovej topky. A ešte tu mám jeden kúsok od NYX, konkrétnejšie Matte Finish, fixačný sprej na makeup. Moje dojmy z neho sú zatiaľ pozitívne, ale mám ho tiež otestovaný ešte slabo. 


Milani Amore Metallics, NYX Soft Matte Lip Cream, Revlon Colorstay Moisture Stain, Avon Matte Lipstick

Kategória pery je tu zastúpená najpočetnejšie. S teplejším a krajším počasím čoraz viac siaham po veselých a odvaznejších farbičkách. Aktuálne som si veľmi obľúbila napríklad tekutý metalický matný rúž Amore Metallics od Milani v koralovom odtieni Matte about you. Medzi veľmi obľúbené sa zaradil aj tekutý matný rúž z radu Soft Matte Lip Cream od NYX v tehlovo-ružovom odtieni Antwerp. Lesklé produkty tu zastupuje tekutý krémový lesk Revlon Colorstay Moisture Stain v cyklaménovom odtieni India Intrigue. Jediný klasický tyčinkový rúž tu mám True Matte od Avonu z minuloročnej matnej kolekcie vo výrazne studenom ružovo-fialovom odtieni Adoring Love

Aké produkty aktuálne najradšej používate? Poznáte niečo z týchto produktov? Skúšali ste? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. tie mokasínky sú veľmi pekné :) a páči sa mi aj NYX soft cream, a vlastne všetky rúže/lesky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z těchto produktů jsem nezkoušela snad nic, ale mám vyhlídnutou srdíčkovou tvářenku a ten sprej na makeup od Nyxu. Já si teď užívám kupodivu třeba řasenku od Essence nebo Makeup revolution rozjasňovač :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riasenku od Essence som ešte nemala, majú nejakú dobrú? A ktorý rozjasňovač? Nejaký som si včera objednala od MUR :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017