5.11.2017

Pozývam na Mojito!


Milujem Mojito. Moja dlhoročná láska k nemu sa zrodila ešte dávno, v roku 2008 na svadbe mojej sesternice. Nebudem Vám klamať, odvtedy som ich vypila hodne, ale žiadne sa svojou chuťou a vôňou nepriblížilo tomu prvému. Kombinácia rumu, cukru, limetky a mäty je dokonale osviežujúca, voňavá a tak veľmi symbolizuje teplo a leto. A keďže to teplo nie a nie prísť, prečo ho neprivolať práve mojitom? A nielen tekutým, ale aj kozmetickým vo forme bio telového peelingu Mojito od Saloos




Osobne peelingy veľmi obľubujem a rada skúšam stále nové druhy. Vyskúšala som už cukrové, s orechovými škrupinami či mikrogranuľkami. Tento kúsok je soľný, takže mi snáď ostáva už len vyskúšať kávový. Podľa informácií na obale je peeling vyhladzujúcou zmesou osviežujúcich éterických olejov z mäty a limety, morskej soli a rastlinných bio olejov pre hebkú a vláčnú pokožku tela vrátane drsných partií lakťa, kolena a päty. Pokožku obrusuje a zjemňuje, zvyšuje jej pružnosť a povzbudzujúca vôňa prináša pocit novej energie. 



Peeling má je balený v štandardnom kelímku, z ktorého sa jednoducho vyberá, kým je ho tam dosť. Horšie to bude asi s poslednými zvyškami. Samotný produkt je bielej farby a vonia D-O-K-O-N-A-L-E. Úplne presne ako mojito - citrusovo, mätovo a zároveň trochu sladko. Mrzí ma, že po použití sa na pokožke neudrží, ja by som pokojne prijala aj takto voňavý parfém. Podstatnú časť zloženia tvorí soľ, s pomerne hrubými kryštálmi. Po otvorení bola na vrchu balenia oddelená tekutá olejovitá vrstva (aspoň máme dôkaz, že tie oleje v produkte fakticky sú), stačilo však dobre premiešať a vrstvy sa bez problémov spojili. 


Produkt sa nanáša krúživými pohybmi na vlhkú pokožku. Popravde, spočiatku som si ním nebola istá, lebo sa mi zdalo, že kryštáliky sa príliš rýchlo rozpúšťajú a v peelingu ich proste nie je dosť. Napočudovanie, efektu peelingu to vôbec nevadí a svoju prácu robí naozaj dobre. Pokožku príjemne premasíruje, prekrví a vyhladí. Veľmi dobrý je dokonca aj na fakt problematické časti tela ako sú lakte či kolená. Na suchú pokožku na chodidlách ale nestačí, tá potrebuje väčší kaliber. Vďaka obsahu olejov nemám po peelingovaní potrebu sa krémovať, lebo pokožka vôbec nie je presušená. Navyše, nedostavil sa ani pocit mastnoty. 


Tento soľný peeling proste musíte vyskúšať! Vonia, peelinguje, hydratuje... čo viac si priať? Možno trochu znížiť cenu :) 140 ml balenie stojí 4,50e. K dispozícií je ešte vo verziách ruža, levanduľa a čokoláda. 

Používate peeling? Skúšali ste už tento od Saloos? Aké boli Vaše dojmy? 

6 komentárov:

  1. Mam doma presne tento. Na mem tele vydrzi vonet i nekolik hodin po sprse. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Právě jsem dopoužívala ten růžový a mám ty jejich peelingy moc ráda na léto si určitě koupím tento :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vôňu ruží až tak veľmi neobľubujem. Viac ma láka ten čokoládový :)

      Odstrániť
  3. Mojito také miluju a po tomhle peelingu už jsem koukala od jiné značky ale určitě si ho chci pořídit co nejdříve, na léto to bude ideální..

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aká iná značka má ešte Mojito peeling? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017