8.03.2017

I ♥ Handmade


Vitajte pri prvom augustovom článku! Ako zvládate tieto horúčavy? Ja musím povedať, že už to celkom ide, akurát nosím stále dookola tie isté šaty, lebo v ničom inom sa necítim dobre. Našťastie, v poslednom čase sa mi opäť doma nahromadilo niekoľko handmade vecičiek, ktoré mi pomáhajú trochu outfity ozvláštniť, aby som nevyzerala tak, že každý deň chodím v tom istom. Všetky vecičky (okrem jeleňa) pochádzajú zo známeho slovenského handmade portálu :) 



Prvý kúsok, ktorý tu mám sú holubičkové náušnice z dielne Lujza Marko. Patria medzi najväčšie a najvýraznejšie, ktoré mám doma. Základom je biely filc, na ktorom sú našité modré a červené kabošony, kamienky a obruba je vyrobená zo zipsu. Trochu som sa obávala, že keď sú také veľké, budú aj veľmi ťažké. Ale našťastie sa moje obavy nepotvrdili. Sú úplne perfektne nositeľné. Akurát si musím dávať trochu pozor, aby sa mi neobtierali o tvár, pretože biela farba a môj makeup veľmi neidú dokopy. 


Druhé náušnice boli taký úlet a už ste ich mohli vidieť aj na mojom instagrame. Keďže sa mi v poslednom čase veľmi zapáčili strapcové náušnice a chcela som niečo letné, farebné, nedalo sa im proste odolať a nekúpiť ich. Pochádzajú od značky MagicMantra. Sú veľmi ľahučké, ten krúžok je asi hliníkový a dutý a na ňom sú naviazané strapce. Náušnice sú skvelým doplnkom k čiernym šatám, pri ktorých nádherne vyniknú. 


Samozrejme, keďže ja som maniak hlavne na náušnice mám tu ďalšie. Tentokrát som chcela aj nejaké elegantné náušnice, ktoré by som mohla nosiť aj na spoločenské príležitosti. Dala som si ich vyrobiť na zakázku u EmElArt, ktorá vyrába úchvatné šujtášové náušnice. Vybrala som si klasickú kombináciu čiernej a striebornej, univerzálnu a nositeľnú snáď ku všetkému. 


Okrem veľkých a nápadných náušníc som chcela aj nejaké menšie, ktoré by sa hodili na bežné, každodenné nosenie aj do práce. Veľmi sa mi páčia náušnice z netradičnejších materiálov a siahla som po dvoch drevených kúskoch od Drešperk - koliesko s čičmanským vzorom a ulitky. Oboje náušnice sú nádherne detailne vypracované, úžasne ľahké a prudko nositeľné. Navyše, značka má geniálne ceny (1 pár stál 2e). Tretí pár sú porcelánovo-platinové jednoduché napichovačky - misky od Loris. Tieto sú aktuálne moje snáď najviac nosené. Keď mám výraznejší outfit alebo nemám chuť na výrazné náušnice, siaham vždy po týchto, sú stávkou na istotu. Značka má v ponuke síce málo kúskov, ale veľmi pekných a nápaditých. 


Od náušníc sa pomaly prehupneme ďalej, no nedá mi nespomenúť ešte jedny. Keď som už dávnejšie hľadala darček pre kamarátku, natrafila som na kúsky od BižuSlavka. Jej kúsky sú dokonalé, jemné a zároveň výrazné, priťahujú pohľady. Už dávno som nedostala toľko komplimentov ako v poslednom čase, keď som mala na sebe kúsky od tejto značky. Objednala som si rovno náušnice a prívesok, a aj to som mala čo robiť, lebo som si z toľkých nádherných kúskov nevedela vybrať. Ide o kvietky zaliate do živice, ktoré v kombinácií s drobnými vzduchovými bublinkami dostávajú doslova éterický, vílovský nádych. Moje náušnice majú v sebe zaliate nezábudky a náhrdelník pažitku. 


Osobne z bižutérie preferujem skôr náušnice, náhrdelníky a náramky nosím pomenej, ale nájdu sa aj takí zástupcovia. Ďalší zaujímavý materiál v šperkárskej výrobe, ktorý som objavila, je betón. A presne z neho vyrába svoje kúsky značka Na_beton. Z ich dielne som siahla po náhrdelníku s kombináciou 3 farbených betónových príveskov - kocky, gule a diamantu. Zavesené sú na dlhšej retiazke, ktorá mi siaha zhruba po žalúdok. Páči sa mi ich farebná kombinácia a zároveň to, že ani jeden z tvarov nie je úplne dokonalý, vďaka čomu ide naozaj o jedinečný kúsok. 


Predposledný kúsok, ktorý Vám chcem ukázať je súprava 3 náramkov, opäť vyrobených na zakázku. Doma mám len zopár náramkov a tiež ich viac nenosím ako nosím. V galerií značky Anisia som objavila krásnu trojicu náramkov - dva korálkové a jeden špagátikový so strapcom v kombinácií biela-ružová a zlatá. Ja zlatú už vôbec nenosím (kvôli snubáku a obrúčke, ktoré mám v striebornej farbe), tak som poprosila Anitu, aby mi vyrobila to isté v kombinácií so striebrom. Jedno zlaté srdiečko sa tam síce ocitlo, lebo inej farby nemali, ale vôbec nevadí. Konečne mám pekný set náramkov, ktorý rada nosím. 


Posledným kúskom je brošňa. Nikdy v živote som si nemyslela, že budem túžiť po brošni. To všetko sa zmenilo, keď som objavila českú značku Jelení Šperky. V ich ponuke je snáď nemožné nájsť kúsok, ktorý by sa nepáčil a ktorý by som nechcela. Páčia sa mi všetky do jedného. Všetky jelenčeky sú nápadité, dostupné sú v rôznych farbách a s rôznym zdobením. Najnovšie sa mi pozdávajú napríklad aj jelenie prívesky alebo mini jelenčeky pripevnené na látkovej mašli. Ich ponuku je takmer nemožné pozerať si bez toho, aby ste nejaký kúsok nevhodili do košíka. Odporúčam ale sledovať sociálne siete a vyčkať na nejakú zľavičku, viac sa potom oplatia :) 

Čo poviete na môj výber? Obľubujete handmade bižutériu, alebo dávate prednosť klasickej bižutérií či šperkom? Aké kúsky sú Vaše obľúbené?

4 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017